Χρησιμοποιούμε cookies, για να σας προσφέρουμε προσωποποιημένη εμπειρία πλοήγησης. Διαβάστε τους Όρους Χρήσης μας για να μάθετε περισσότερα.

ΑΛΛΑΓΕΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

1. Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)

Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία, ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν την παράδοση των προϊόντων στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης δύναται να ακυρώσει την παραγγελία αποστέλλοντας άμεσα μία δήλωση ακύρωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: eshop@boxer.gr. Η «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον χρήστη με πίστωση της πιστωτικής του κάρτας, μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν/(αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής (courier) για παράδοση στον χρήστη. Εάν έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.

2. Αλλαγή- Επιστροφή των προϊόντων μετά την παράδοση

2.1. Εάν ο χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά (π.χ. αλλαγή του προϊόντος λόγω μεγέθους, χρώματος, κ.ο.κ.) έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος, υπό την ρητή προϋπόθεση της μη χρησιμοποίησης του προϊόντος και εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το /τα προϊόν /προϊόντα και σε περίπτωση περισσοτέρων προϊόντων παραγγελθέντων από το χρήστη με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος, που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το τελευταίο προϊόν.

2.2. Στην περίπτωση αυτή και εντός της παραπάνω προθεσμίας, ο χρήστης δύναται να αποστείλει το αίτημά του με ηλεκτρονικό μήνυμα/e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: eshop@boxer.gr, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του, αναφέροντας όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στο αποδεικτικό αποστολής. Το αίτημα του χρήστη θα ελεγχθεί από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ο χρήστης θα ενημερωθεί εντός έως 3 εργάσιμων ημερών μέσω e-mail, για την έγκριση του αιτήματος αλλαγής / επιστροφής. Εν συνεχεία το προϊόν θα πρέπει να αποσταλεί «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος επιστροφής.

2.3. Η αλλαγή του προϊόντος θα πραγματοποιείται ΜΟΝΟ μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική» με χρέωση του παραλήπτη. Ο χρήστης έχει το δικαίωμα και για δεύτερη αλλαγή του προϊόντος, όπως και να επιλέξει για την επιστροφή του προϊόντος με άλλη εταιρεία courier από την παραπάνω αναφερόμενη, ωστόσο, για τη δεύτερη (2η) αλλαγή, θα χρεωθεί το κόστος μεταφορικών και υπό τη ρητή προϋπόθεση ότι έχει τηρηθεί η προαναφερθείσα διαδικασία αιτήματος αλλαγής/ επιστροφής.

2.4. Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο χρήστης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με e-mail, να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Το e-mail θα περιέχει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα πληρωμών του παρόντος ιστοχώρου, μέσω της οποίας ο Πελάτης θα εισάγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής σύμφωνα με τους όρους κατωτέρω. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε η «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.». θα πιστώσει στον χρήστη τη διαφορά σύμφωνα με τα αναγραφόμενα κατωτέρω.

2.5. Επισημαίνεται ότι αλλαγές/επιστροφές, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥ E-SHOP ΤΗΣ «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.», ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.

3. Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση και επιστροφής χρημάτων

3.1. Εάν ο χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν/προϊόντα, που αγόρασε και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος, όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση) εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το /τα προϊόν /προϊόντα και σε περίπτωση περισσοτέρων προϊόντων παραγγελθέντων από το χρήστη με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος, που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το τελευταίο προϊόν.

3.2. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης δύναται να καταχωρήσει το αίτημά του με ηλεκτρονικό μήνυμα/e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: eshop@boxer.gr, αναφέροντας όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στο αποδεικτικό αποστολής, ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος, χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προϊόντος), και εφόσον ο χρήστης επιστρέψει το προϊόν το αργότερο εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που ο χρήστης θα υποβάλει το αίτημά του για επιστροφή χρημάτων και υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική συσκευασία του, σε άριστη κατάσταση, και συνοδεύεται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο, ετικέτες barcode κλπ).

4. Σημαντικές επισημάνσεις

4.1. Εφόσον ζητηθεί επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα για την αξία του προϊόντος θα επιστραφούν στον χρήστη εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρεία μας, αφού ληφθεί η έγκριση της επιστροφής, στον ίδιο λογαριασμό από τον οποίον έγινε η πληρωμή της παραγγελίας.

4.2. Για πληρωμές οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσω τραπεζικού εμβάσματος σε λογαριασμό που θα μας υποδειχτεί, εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος σε εμάς και αφού ληφθεί η έγκριση της επιστροφής. Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής το ποσό των μεταφορικών δεν επιστρέφεται.

4.3. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ του προϊόντος και θα πρέπει να στείλει το προϊόν που θέλει να επιστρέψει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ/COURIER της επιλογής του και όχι με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ). Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχτεί την επιστροφή.

4.4. Σε περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει να επιστρέψει το προϊόν με την εταιρεία ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική» και χρέωση παραλήπτη, θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής, το ποσό των επτά ευρώ (7,00€) για επιστροφές εντός Ελλάδας, για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς.

4.5. Όλα τα επιστραφέντα δέματα και προϊόντα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς οποιαδήποτε μεταβολή.

4.6. Η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή προϊόντος, σε περίπτωση που στην αρχική συσκευασία του προϊόντος, υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, κλπ., που παραβιάζουν την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να τοποθετείται σε συσκευασία της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλη συσκευασία, πάνω στην οποία θα μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.) της εταιρείας ταχυμεταφορών. Εφόσον δεν υπάρχει συσκευασία, η εταιρεία μεταφορών θα σφραγίσει / εφαρμόσει κολλητική ταινία στην αρχική συσκευασία του προϊόντος, με αποτέλεσμα την φυσική ζημία αυτής.

5. Λανθασμένη αποστολή προϊόντων

5.1. Σε περίπτωση που ο χρήστης λάβει προϊόντα, τα οποία δε συμφωνούν με την πραγματοποιηθείσα παραγγελία, έχει το δικαίωμα υπό την ρητή προϋπόθεση της μη χρησιμοποίησης του προϊόντος και εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το /τα προϊόν /προϊόντα και σε περίπτωση περισσοτέρων προϊόντων παραγγελθέντων από το χρήστη με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος, που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το τελευταίο προϊόν, να αποστείλει το αίτημά του με ηλεκτρονικό μήνυμα/e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: eshop@boxer.gr, αναφέροντας όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στο αποδεικτικό αποστολής, εντός πέντε ημερολογιακών (5) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και να πραγματοποιήσει την αποστολή του προϊόντος εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος.

5.2. Στην περίπτωση λανθασμένης αποστολής, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του χρήστη, σχετική με έξοδα αντικατάστασης και μεταφορικών.

6. Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων

6.1. Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή, εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη. Για την διαδικασία ελέγχου των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα μας επιτρέψετε το χρονικό περιθώριο έως και 3 εργάσιμων ημερών. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται (για επιστροφή τιμήματος ή για αλλαγή) στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία (περιλαμβάνοντας όλα τα αξεσουάρ κλπ) και να συνοδεύονται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς, που έχει παραλάβει ο χρήστης. Δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, να έχουν υποστεί φθορές, αλλαγές ή να έχουν πλυθεί και οι ταμπέλες πρέπει να παραμένουν πάνω στο προϊόν. Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (π.χ. επί αξεσουάρ του προϊόντος).

6.2. Η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.», δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή προϊόντος, σε περίπτωση που στην αρχική συσκευασία του προϊόντος, υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, κλπ., που παραβιάζουν την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να τοποθετείται σε συσκευασία της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλη συσκευασία, πάνω στην οποία θα μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.) της εταιρείας ταχυμεταφορών. Εφόσον δεν υπάρχει συσκευασία, η εταιρεία μεταφορών θα σφραγίσει / εφαρμόσει κολλητική ταινία στην αρχική συσκευασία του προϊόντος, με αποτέλεσμα την φυσική ζημία αυτής.

7. Αποστολή των προϊόντων

Η αποστολή των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται μόνο μέσω της ίδιας εταιρείας ταχυαποστολής με την οποία απεστάλη το προϊόν για πρώτη φορά και ειδικότερα μέσω της συνεργαζόμενης με την «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» εταιρείας courier (Γενική Ταχυδρομική), εντός έως 5 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση αποστολής του προϊόντος προς επιστροφή ή προς αλλαγή με άλλη εταιρεία ταχυαποστολής, θα χρεώνεται ο χρήστης τα έξοδα αποστολής. Το κόστος αποστολής των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εκτός Ελλάδος αναλαμβάνει ο χρήστης.

8. Ελαττωματικά Προϊόντα

8.1. Η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» έχει απέναντι στον χρήστη όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα για τον πωλητή.

8.2. Ειδικά σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του, η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» αναλαμβάνει την αντικατάστασή του με νέο, χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνση του χρήστη. Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, ο χρήστης μπορεί να καταχωρήσει ένα αίτημα επιστροφής με ηλεκτρονικό μήνυμα/e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: eshop@boxer.gr, αναφέροντας όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στο αποδεικτικό αποστολής), ώστε να λάβει οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/αντικατάστασης. Εάν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχει τη δυνατότητα ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος, με κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής του ή και με μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψει την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει. Σε κάθε περίπτωση, δε θεωρείται ελαττωματικό προϊόν, αυτό το οποίο έχει υποστεί οποιαδήποτε χρήση σύμφωνα με τα ανωτέρω αναφερόμενα για την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

  • Εγγραφή

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Έχετε ήδη λογαριασμό;
Συνδεθείτε Ή Επαναφέρετε τον κωδικό σας